09.12.2011

9. december


9. december: Pigeplaner gone wrong








Advarsel: Bed aldrig - og jeg mener aldrig! - din lillesøster om råd, til hvordan man score damer.
Havde kommet til at droppe en bemærkning om, at Christiane-baben vist synes jeg var en tand for nuttet, til at der ville falde noget af.
Så kom der noget, der mindede om en hundrede timer lang talestrøm med gode råd og ideer: "Asså' Villads. Du er jo også hippi, ikk'? Okay, du skater, det er lidt cool. Men du har dreadlocks, går med det der klammo tørklæde og har en guitar. Det er ligesom ikke særlig cool, vel? Altså Sebber, han er jo mega populær, alle i fra B-klassen vil have ham. Og han er skaldet. Og hører Eminem, og er sådan lidt hiphopper. Og det gør hans storebror på 21 også. Og han er altså kærester med en eller anden, der er model i sin fritid"
Og selvom jeg først synes hun var latterlig, tænkte jeg, at der jo var noget med tøser og det der badboy-look. At klippe mig skaldet, kunne da forhelved ikke være så slemt. Lortet vokser jo ud igen.
Men på gården var der ikke andet end en gammel køkkensaks at finde, hippien hylder åbenbart alle former for kropsbehåring.
Dog fandt vi, inderst inde i klædeskabet en epilator. Ubrugt, selvfølgelig - Moster Ellen "fandt aldrig ud af hvad sådan en dingenot, kan bruges til". 
Sif mente at det ville gøre ondt af helveds til, men jeg mente, at jeg nok kunne klarer en smule hår-ud-rykning. Helt ærligt - jeg brækkede min arm og skulder sidste vinter, på skitur med klassen, så sådan et tøse-apperat måtte jo være småting i forhold til, mente jeg.
Hvilket så resulterede i en timelang pinefuld sceance, hvor min hovedbund blev skameret til ukendelighed. Vi måtte holde flere pauser, når maskinen blev for varm at holde om, og når Sif skulle grine hysterisk over imidlertidigt Volborg look. Av for satan.
Nu, en times tid efter, ligner jeg bare en der er faret vild, og forsøger at finde den nærmeste Nazi-borg/Kim Bodina's grimme tvilling. Lyserød, pletvis skaldet, pletvis trimmet hovedbund. Holy fuck, altså. 


PS. Hvorfor har ingen fortalt mig, mit venstre øre sidder langt længere oppe end det højre? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar