18.12.2011

18. december

18. december - Girls night in.


Efter som Villads stadig sjosker rundt med et fjollet smil på læben og er helt tøse-tosset, har jeg taget en beslutning. Moster E og jeg trænger til en friaften, præcis som jeg plejer at gøre med Nilla og 'Mz. Jeg havde skyndt mig for vildt, så jeg kunne nå ned til den lokale købemand, for at købe ind til det hele, inden at den lukkede - skod øen lukker og slukker, bogstavelig talt, kl. 17.30.
Vi plejer altid at lave ansigtsmasker, lytte til Bieber, spise, tage billeder af hinanden, drikke breezers og se en eller anden mega god tøsefilm, fx. Ps. I love you, Mean girls eller Clueless.
Jeg havde en fyldt tegnebog, (efter som jeg ikke havde haft den oppe af lommen siden jeg ankom - så længe har den aldrig ligget ubrugt før), så nu var det bare med, at se hvilke varer det var muligt at opstøve, til en total nice tøseaften.
Efter mange forespørgsler, afslag, gennemrodning af baglokale, tilbud om bestikkelse og højlydt gråd (fra købemanden), kom jeg der fra med jordens værste bud på en total nice tøseaften.

Vores menu kom til at bestå af:

Bridge blanding ( en eller anden form for pensionist-godbid på pose)
Kirsebærvin (føj, men det var det eller snaps, der mindede mest om breezers, hvis man spurgte købmanden)
Gulerødder
Dip (hurra, efter 3 kvarts søgen, fandt han et brev voldgammelt brev dilddip ude bag ved)
Kold creme (en form for snotgrønt klister, som var øens eneste bud på en ansigtsmaske)
The mexican (.. på VHS, udlånt af selveste købmand - hans personlige favorit, med lovning på at den blev returneret snarest muligt)

Ja, der var virkelig lagt i ovnen til en ordentlig omgang 'skod-hygge', men efter ækelt fogede-besøg og en vildt lang arbejdsuge, var det faktisk ret hyggeligt - og lige hvad vi trængte til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar