07.12.2011

7. december


7. december - En sneskovlers hjertekvaler.






Okay. Hun er faktisk sød. Christiane altså.
Så jeg er ret så irriteret over, at jeg alle gange indtil nu, har formået at ligne/opføre mig som en total retardo, hver gang jeg har set hende.
For at være ærlig, troede jeg, at jeg havde et forspring.
Altså, com' on. Jeg er egentlig ret høj, har brune øjne, går med patistanertørklæde og kan næsten spille tre beatels-sange på min guitar. Det er lige netop den slags, at pigerne fra gym er helt tossede med. Blev faktisk nomineret til "Årets lækreste sut", da jeg sluttede 1. g i sommers. Men på skod-ø, kan jeg tilsyneladende ikke bruge alle de hottie-point, jeg har scoret mig på fastlandet.
Det er somom hun nærmere synes jeg er nuttet. Som en hundehvalp, et barn eller noget i den dur. Hvad fanden skal jeg bruge det til?
Hvis jeg skal være her til og med 1. juledag, kunne det passe mig fint med lidt action indtil da. 
Men næh-nej, jeg har absolut ingen forspring. Og har somsagt saboteret mig selv fra første øjeblik.
Først synger jeg julesange for mig selv, som en anden sinke - dernæst møder jeg op i refleksdragt. Og her idag, formåede jeg så at falde på den isglatte gårsplads, og flække mit øjenbryn, lige i det, hun kom hjem fra sin morgenvagt hos bageren.
Fucking typisk.
Grinende hjalp hun mig op, og installerede mig i køkkenet med fødderne oppe - hun ville blive en god (læs: lækker) sygeplejerske.
Sad med en pose frosne ærter og lyttede til hende fortælle om hvor lidt hun så til sin far her i julen, mens jeg drak the og spiste småkager. Burde egentlig være hjemme ved Sif, som må trækkes alene med jule-tossen, som har været så underligt stille de senere dage - ved ikke rigtig hvad der foregår.
Endte med at sidde i køkkenet alt for længe, og det var næsten mørkt, før jeg fik skovlet det sidste sne, og tog hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar