20.12.2011

20. december

20 december - FUCK..


Den gik ikke - der var simpelthen ikke penge nok. 
Efter et par (15) gen-optællinger, måtte vi give fortabt og indse at der slet ikke var penge nok. Jeg har nu officielt meldt mig ud af alt juleriet, og har smidt mig på sofaen i protest.


Jeg synes det er dødirriterende. Nu havde jeg faktisk vænnet mig til dette skod sted, og Ellens oldgamle personlighed. Havde faktisk indtrykket af at vi måske endelig skulle have en form for ægte familiejul - det kan jeg godt skyde en hvid pil efter.


Moster E, har fået fornyet energi, og siger at hun vil have det bedste ud af den sidste tid på gården. Hun er gået i gang med at lave endnu flere kringler, mere julebras og flere kager. Hun snakker om at lave et julemarked, som et brag af en afslutningsparty, hvor hele ø'en skal være gæster.. 
Jeg siger held og lykke, men tror at konen har glemt alt som borgmesteren - de rygter jeg har hørt, siger at han har præcis den sammen plan. Ikke at moster E ikke er sød nok, har bare på fornemmeren at han liiidt mere populær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar