21.12.2011

21. december

21 december: Mer' ballade


Så er man sgu blevet fyret. Åbenbart ikke populært at snave med Christiane i øjenhøjde til vinduet i fransk dør, fra køkken til stue.
Er du gal, han blev tosset, borgmesteren altså.
Råbte og skreg som en sindssyg, tror jeg er døv på venstre øre den næste uge. Bevares, hvem kan bebrejde mig for at forsøge at få noget, på latterlig skodø?
Christiane var heldigvis - for en gangs skyld - den der blev mest pinligt berørt.
Hun fik ikke lov at følge mig ud, men ringede fra sit værelse, efter jeg var blevet smidt ud (han kylede bogstavelig talt Moster Ellens cykel ud af gårdspladsen, den er heldigvis stadigvæk intakt - ting fra første verdenskrig er åbenbart lavet til at holde)
Hun kunne dog kun snakke i få minutter, da tossen stadig var på krigsstien. Hun sagde bare, at hvis det ikke var kringler, havde det været en meget bedre jul i år.
Hvad fanden er der nu galt med kringler?

Anywyas, stemningen hjemme på gården er heller ikke i top. Selvom jeg faktisk er begyndt at holde af oldingen, og faktisk har haft det temmelig sjovt med Sif, så savner jeg sgu fastlandet.
Har brug for julemirakel på den amerikanske måde med tons af kunstigt sne, helt lige hvide tænder og selvbruner til alle, stort falsk julemandsskæg og et budget på flere millioner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar