10.12.2011

10. december



10. december - Så klappede fælden!


Spat, det er lige hvad jeg får. Ikke nok med at Moster Ellen stiller sig totalt på bagben, hver gang jeg fisker efter at få lov at ringe til Sebber, så render min overmodige storebror rundt og er helt tøse-fjollet. Altså ikke at han nogensinde ville indrømme det, men helt ærligt, han tvang mig til at klippe ham skaldet med en epilator – jeg var helt smadret af grin, mens han sad der med tårer i øjnene og sagde; ’det gør sgu da ikk’ ondt!’.
Når jeg endelig får lov at ringe til Seb, står konen klar med stopuret og hånden om stikket, ’jeg stopper samtalen efter 3 minutter’, brøler hun så snart jeg begynder at dreje på skiven.
Og det værste er, jeg har ikke snakket med ham siden forleden nat, hver gang jeg prøver mobilen er den slukket, og når jeg ringer på hjemmetelefonen, meddeler hans mega irriterende lillebror, at han herre meget er ude og lege med ’ en der hedder Lærga eller sådan noget’. %&¤#”!! Jeg går amok - alle med talefejl burde henrettes ved daggry.
Hvis det betyder at LuderLærke har set sit snit til at slå klørene i min Seb, så kan det hele også bare være lige meget. Hver gang jeg forsøger at tænke på noget andet, dukker de op i mit hoved. Tankerne om Sebber. Det hjælper virkelig heller ikke at den ængstelige olding insistere på at et knust hjerte bare skal 'hygges om til det heler'. Som et led i den plan blev jeg, i dagens andledning, udnævnt til 'Kringlegårdens mundskænk' (gæt lige hvem der fandt på det?), hvilket betød at jeg blev stopfodret kringler, risengrød og ækelt gløgg - vil efterhånd være villig til at sælge min nyre for en  cheeseburger og en smirnoff ice.  
Efter alt den hæslige julemad, besluttede jeg mig for at gå en tur langs vandet, i håb om at kunne forbrænde lidt af maden, og endnu engang forsøge mig med at få signal på mobilen. 
Jeg troede virkelig der var sket et mirakel, da jeg i 52ende forsøg, hørte lyden af en sms der tikkede ind på mobilen. ENDELIG! Signal forsvandt som dug for solen, men da jeg så at der stod 'ZeBbah/Skath' på skærmen, havde det ingen betydning. Var det så vigtigt med muligheden for at sende et svar? Kunne leve vildt længe og højt på et par søde ord fra My Boi. 


'Zup, flygirl? 
Jeg er total ned med den der nice sang du viste mig på youtube, jeg digger din smag - har rocket den konstance lige siden! 
 - S
Ps. Tak for sidst, det er var mad nice at se dig igen!'


!!!!!!!!!
Fuck. Den er sms er så meget ikke til mig, men til den idiotiske hiphop-wannabe til LuderLærke!
Jeg pakker sgu en taske, og tager færgen hjem, og ikke 10 vilde heste på steroider, skal få lov at stoppe mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar