14.12.2011

14. december

14. december - identitetskrise, overtalelse og massere af latter. 



I dag var det så blevet min tur, til at spille overfrisk ejendomsmægler. Villads virkede lidt små flabet og ugidelig, og  gad slet ikke hjælpe med at komme på en total god ide - han sagde bare at han var hjernen bag det hele igår, og det altså var min der skulle finde på noget alene. 
Jeg tog mig god tid, og brugte vildt lang tid på at  ordne hår, makeup, negle osv. så jeg kom til at se moden og voksen ud. 
Alt i mens jeg gik der og forsøgte at lægge planer, kunne jeg igennem vinduet se, Villads pissede rundt ude på gårdsplads og spillede smart, mens han sparkede til alt hvad der kunne sparkes til. Drenge er åndssvage! Storebrødre er faktisk endnu mere åndssvage. De skal altid drille, være totalt pinlige - især overfor drenge man kan lide, og det værste er at de tror ved alt om alting. 
Måske var det ikke så tosset, at det var mig der skulle stå for det med at skræmme købere væk i dag. Jeg fik en lys ide, og slog - med meget besvær - det lille vindue op, og kaldte ned.


'Ville, hvis jeg skal lægge planen for i dag, vil du så hjælpe mig med at udføre den? - det er nemlig lidt svært, og det kunne være vold nice, med lidt hjælp fra en som dig fx.'


Villads lod sig hurtigt overtale, men ville have fred til at sparke til ting, ind til at de potentielle købere ankom. Det passede mig fint, så skulle planen nok blive ført ud i livet - for der var ikke tid til at finde på en ny, når der først stod købere klar, og som der er bevist før, kan man faktisk komme ret langt med lillesøster-charme. 
Jeg rejse mig result og marcherede mod Moster Ellens soveværelse - der måtte da findes en kjole her i huset, som Villads ville kunne skrues i.. og et tørklæde til håret.. og en vildt pinlig omgang besse-makeup. 


Jeg har aldrig kæmpet så meget for at holde masken. Fik, grundet tidspres, Villads overtalt til at hoppe i dametøj uden for meget overtale. Planen var at jeg, total tjekke ejendomsmægler, skulle forsøge at sælge huset, men skulle blive afbrudt af gal ældre kvinde (Villads), som påstod at huset var hans, og at han aldrig ville sælge det. Villads der allerede var en smule rasende, spillede virkelig godt og var meget hysterisk. 
Planen var heldigvis vellykket, og jeg har skreget af grin, siden de måbende købere kørt ud af  indkørslen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar